chronicle of cynicism

teisipäev, oktoober 09, 2007

väga halb mulje

absoluutselt kõigest on kõrini!
ma ei oleks tõesti tänast lisatööpäeva võtnud kui oleksin teadnud, et pean siin korraga kahe inimese tööd tegema. krt! normaalsetel päevadel on meid korraga neli inimest tööl ja siis on ka kohati rabelemist rohkem kui asi väärt on. aga tänaseseks otsiti ju AINULT ühte inimest juurde! eeldasin, et kui ühte otsitakse, siis on üks puudu, mitte kaks või minu puhul kaks ühes... labane käitumine ülemuse poolt, kes otsustas, et ei otsi tänaseks neljandat tööle kui mina olin juba öelnud, et tulen. persse! krt, nii ei saa ju äri ajada! väga halb mulje...

2 Comments:

  • *kalli*

    anni

    By Blogger Unknown, at 07:24  

  • Sama siin, mul ka kõrini...vahet pole kui palju ma endast annan, ikka on liiga vähe... see mis teen on ju kõigest ajaviide...

    By Anonymous Anonüümne, at 23:46  

Postita kommentaar

<< Home