chronicle of cynicism

esmaspäev, oktoober 08, 2007

lõpuks...

LÕPUKS... lõpuks, ma ütlen teile....
lõpuks sain ma teada loo nime, mis on mind vahelduva eduga terve möödunud aasta kummitanud :) mäletan veel kuidas pisikeste sõnajuppide järgi, mis sellest loost meelde olid jäänud, tulutult üritasin leida interneti avarustest väikseimatki vihjet. viimati kuulsingi seda lugu umbes aastajagu tagasi. aga nüüd ma tean mis see on ja nüüd see on mul olemas ka :) õnneks kuulame tööjuures sellist kahtlase väärtusega internetiraadiot, mis näitab ka mängitava loo nime ja esitajat, seega kui seda keset kliendiga suhtlemist kuulsin, ütlesin kliendile, et kohe tegelen temaga edasi kohe kui olen ühe kiireloomulise asja korda ajanud... õnneks mõistis ta mind ja lubas rahulikult mu avastamisrõõmuga loo nime kirjutama...
nüüd on see olemas...vaikus....kuulan seda ja mõtlen, et aastane kummitamine on lõpuks asjaette läinud :)

2 Comments:

  • sa olid täna tööl?? miks sa ei öelnud, oleksime saanud lõunale minna!!!!
    Paha.

    By Blogger heili, at 20:19  

  • Äkki nüüd ütled mis looga ka oli tegemist? Ma nii uudishimulik. :)

    anni

    By Blogger Unknown, at 07:24  

Postita kommentaar

<< Home