chronicle of cynicism

neljapäev, september 13, 2007

tugevad närvid

sain täna ühelt kliendilt komplimendi oma tugevate närvide pihta :P
situatsioon järgmine: seletan oma tavapärasel olen-kõigest-tüdinud toonil ühele kliendile igiammust füüsikaseadust, millest tema kohe mitte ei tahtnud aru saada. vaidles ja vaidles kuid mina oma nimetatul toonil kordasin talle närvi minemata juba pähe õpitud sõnu. lubas enam mitte meie juurde kunagi tulla (selliseidki varem nähtud, aga tulevad ikka taqgasi. valetada ei ole ka ilus!) ja lubas konkurentide juurest uurida, kas mu jutt ka tõele vastab. saatsin ta üsna rahulikul toonil minema ja lisasin, et ükskõik kuhu ta ka ei lähe, kuuleb ta sama juttu.
seda kõike nägi ja kuulis üks teine klient ja kui esimene pretensioonikas tegelane oli oma probleemidega lahkunud ütles, et ma vist olen sellel alal lühikest aega töötanud, sest mul on veel närvid korras. tema oleks juba ammu närvi läinud ja hakanud häält tõstma...

3 Comments:

  • Lugesin kogu ajaloo kümne minutiga läbi ja...nõuan veel!Väga muhe ja Muipolik lugemine,st kui ma sind igapäev ei näe -> loen blogi uuesti läbi->meenub, miks ma sind iga päev ei näe:P
    Ja kuule,miks keegi midagi pole arvamust avaldanud?Seda asja me veel vaatame:P

    By Blogger heili, at 09:12  

  • Sest Muipo ise ka ei kommentaari...Ja arvatavasti pole ta elu sees kunagi blogis kommentaarinud, kuna ta oskab seda päris elus väga hästi teha :D
    :D :D
    Aga noh mis mina siin norin, mul pole üldse blogi :)))
    V.

    By Anonymous Anonüümne, at 21:40  

  • Siis tuleb teha! Anonüümne piilur:P

    By Blogger heili, at 13:30  

Postita kommentaar

<< Home