chronicle of cynicism

teisipäev, aprill 04, 2006

tänuavaldus mitte sõitvale autole...

tänu sinule saan öösiti paremini magada, sest sa ei pinise akna all kui keegi mööda läheb...
tänu sinule ei lähe ma nii kergesti paksuks...
tänu sinule on mul palju vähem aega, sest teekond punktist a punkti b vältab kauem...
tänu sinule on mul hunnik poriseid riideid...
tänu sinule avastasin, et mul on cd-pleier...
tänu sinule saan ma rohkem õlut juua, muretsemata kas mul kuhugi minna ei ole vaja...
tänu sinule tunnen puudust vihmavarjust...
tänu sinule veedan ma rohkem aega kodus, sest ma lihtsalt ei viitsi kuhugi minna...
tänu sinule ei ole ma ammu vanaema juurde jõudnud, ilmselt arvab nüüd, et minuga on midagi juhtunud...
tänu sinule on mu rahakontis rohkem raha, mis varsti kulub uutele jalatsitele, jällegi tänu sinule...
tänu sinule tekib mu majanduslik olukord miinustes, sest sind raisk on vaja korda teha!!!