chronicle of cynicism

esmaspäev, aprill 25, 2005

abbige

appi, esimesed minutid kus ma olen ametlikult mittesuitsetaja. mõte on iseenesest väga tore, aga kes teab millisena hakkab lähima paari päeva jooksul see mõte tunduma? äkki see ei tundugi enam nii toredana nädala lõpuks? äkki ma olen juba nädala lõpuks nikotiini vajaduse kompensatsiooniks kõik oma küüned ja osa näppudestki ära närinud, sest elu on liiga närviline ja ei soosi suitsetamist loobumist. valitsus võiks ka omalt poolt selle tunduvalt lihtsamaks teha: päeva pealt suitsupaki hind saja eegu peale ja ei mingit probleemi, rahvas lihtsalt loobuks, näriksid pigem näppe või kellel see probleemiks osutub siis vähemalt nuusutaksid sokke või midagi. aga need toompea-poisid ainult räägivad ja halavad, et rahva tervis kehv...oleks siis et nad oma tegudega õiges suunas liiguksid ja midagi reaalselt ette võtaksid. või on see neile üle jõu käiv ülesanne? pigem tundub, et nad ei hooli rahvast vaid rahva rahakotist, sest nende palk sõltub ju otseselt rahva rahast. vereimejad! welcome to estonia!!!

ohh, ning jälle hakkavad ühest teemast mu mõtted sujuvalt edasi hargnema kuni jõuavad jumal-teab-kuhu. sedasi võiks ju mõne tunniga mõne segase ja seosetu raamatu kokku keerata, et saaks inimestelt raha välja imeda ja siis kiita, milline "mõtte geenius" meil ikka on. elagu eesti elu!

elagu seosetu tekst!