chronicle of cynicism

esmaspäev, aprill 18, 2005

otsus

lõpuks jõudsin mõtteis otsusele suitsetamine lõplikult maha jätta. panin isegi kuupäeva ja kellaaja paika, mil see hiljemalt juhtuma peab. daatumiks saab seekord 25. aprill oma esimese minutiga!!!
mul pole õrna aimugi miks ma sellise otsuse langetasin, aga selles olen nüüd kindel, et mitte üks vägi ei sunni mind sellest otsusest taganema!!! saagu mis saab, aga see pull tuleb ära lõpetada! mitte, et ma nii väga oleksin oma tervisest hoolima hakanud vaid hoopis asi on rahas (või õigemini: rahas ei ole kunagi küsimus, seda lihtsalt ei ole!). kohutav kuidas selline pahe võib raha neelata. lausa kohutav! õud!

niisiis algab sellest hetkest countdown! mu ainsal koduloomal (loe: kopsuvähil) on toitainete rikast elu jäänud veel loetud päevad. alates 25endamast aprillist on ta sunnitud oma püksirihma koomale tõmbama ja vaikselt asjugi pakkima hakkama, sest minek on kindel!!!

seekord oma otsusest ma ei tagane!!!