chronicle of cynicism

laupäev, aprill 23, 2005

vihkan, vihkan, vihkan

kurat küll! ma ju vihkan üllatusvisiite!!! aga just sellisega said täna mu vanemad hakkama :( kuna mu telefon oli juba terve päeva välja lülitatud olnud ja uksekellale ma ka ei reageerinud, siis arvasid "targad" inimesed, et võiks kive vastu mu akent loopima hakata...milline tobe viis tähelepanu võitmiseks!
just siis kui ma tahan olla segamatult oma kallimaga peab keegi tark selle ära rikkuma! just siis kui ma ei taha kedagi näha tuleb mõni ja rikub selle kõik ära!!!

vihkan, vihkan, vihkan

ja mis kõige hullem: nüüd pean pool faking ööd nende pärast üleval olema, et see vana arvutiloks nende jaoks töökorda seada. ja siis nad veel imestavad kui ma nendega suhelda ei taha (loe: ei viitsi). minust on saanud justkui lapsevanem oma vanematele, kellelt nad igal võimalikul hetkel midagi tahavad :( öökima ajab!!!

ei oska midagi enamat öelda kui: elagu ligimese armastus!!!